25 Ogos 2006

Sangeetha

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Mesyuarat belum mula pun... Kak Halilah (editor) dah kata, "Akak tak suka!"

Apabila mesyuarat bermula, Kak Halilah beritahu, Sangeetha ialah kisah cinta orang tua. Jadi, dia mahu gambar orang tualah yang sepatutnya menghiasi kulit buku ni....

Aku temberang Kak Halilah. Aku tunjuk visual kulit luar dengan gambar Makcik Letchumy. Aku beritahu, Makcik Letchumy sendiri kata, "Pudi a vaanom! Pudi a vuumi!” Yang maksudnya, “Saya punya muka tada lawa. Nanti buku tada lakulah, tambi!" Aku nampak Nasir (pemasaran) angguk-angguk setuju. Aku nampak Mohas sudah tutup senyum dengan telapak tangan. Aku nampak ramai lagi sudah tahan gelak.

Akhirnya Kak Halilah setuju. Tapi, dengan syarat... Gelapkan sikit latar belakangnya!

"Oklah...", aku kata.

Tiada ulasan: